čtvrtek 2. dubna 2015

Až mě budeš někde hledat, tak jsem v Tallinnu

Upřímně bych úvodní příspěvek nejradši úplně přeskočila, jelikož napsat ho tak, abych s ním byla alespoň trochu spokojená, mi připadá snad ještě těžší než napsat bakalářku.  A že jsem se u ní pořádně zasekla...

Takže to vezmu rychle, stručně, ať to máme rychle za sebou. Bylo nebylo objevila jsem se na tři měsíce v Estonsku. A jelikož jsem až díky tomu zjistila, kolik se toho tu dá podniknout, řekla jsem si, že by bylo fajn nebýt sobec a podělit se nejen o zážitky, ale i o tunu fotek!

A protože jsem člověk seznamový, který rád seznamy dělá a taky plní, tak jsem si samozřejmě sestavila i jakýsi wishlist, co bych ráda během těch 3 měsíců podnikla. I když seznam rupající ve švech a do toho práce a bakalářka a příprava na státnice asi nebyl úplně dobrý nápad. 

  • poňuchtat se se sobem 
  • vyzkoušet si jízdu se psím spřežením
  • navštívit řadu míst v Estonsku v čele s městem Kunda
  • podívat se do všech možných okolních států a měst! Nenechat si ujít Petrohrad, Stockholm, Helsinki, Laponsko, ale taky Rigu či Vilnius!
  • ochutnat Vana Tallinn a zajít do všech možných barů
  • vidět polární záři
  • vyzkoušet bruslení na ledě v centru Tallinnu
  • poslat spoustu pohledů
  • trávit slunné dny na pláži (což asi nebude problém, moc jich tu totiž nění :D)
  • skajpovat si s babičkou (už jen proto, že je to estonský výmysl, teda, ehm, vynález?)
  • sbírat plechovky od coca coly, nálepky od banánů a noviny
  • přežít s šatníkem co se mi musel vlézt do jednoho kufru
  • skočit do ledového jezera po finské sauně
  • nezmrznout
  • ...a abych nezapomněla, napsat další článek!


PS: přikládám spoiler fotku!


3 komentáře:

  1. krutopřísný první článek a ještě krutopřísnější spoiler sobifotka!:)) netrpělivě očekávám pohled :3

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek, koukám první bod splněný. Už se těším na další články. :)

    OdpovědětVymazat